" F l o w e r "

//tocwan

make yrself comfortable


"prefer flowers in my hair than diamonds on my neck"

coming soon..





Better}
Wednesday 4 December 2013 | Wednesday, December 04, 2013 | 0Comment

Assalamualaikum and hyeee! Cuti dah lama start tapi aku baru jeh mangat nak post haha so lapuk lah tokwan. Sokeh lah tak kisah pun. So far cuti neh jaga anak buah kesayangan tuh jeh, haha. Hangout pun tade fuh whatte boring holiday eva. Tapi tadi umi ada inform, nak bawak makang anging katanya. Haha hoping its not gonna be indah khabar dari rupa lah eh. Act, posting neh about my current life. Betul lah orang kata, hidup neh ada up and down dia. Totally like a wheel. Bila kita kat atas, jangan ingat forever kita kat atas. Ada masa kita jatuh, thats what we called 'LIFE'. Alhamdulillah lepas apa yang aku dah cuba buat.. keep patient, forgiving others, chillin myself, let haters away and thankful a lot.. aku rasa much better, well be positive is better than keeps my heart restless huh haha. Tak rugi pun memaafkan, at least we gained 'pahala' :) So just that and enjoy holiday and dont forget me and my souvenir from korang korang haha apa apa jelah lina kau dah mengarut gaban lah woi. Till then, bye :)