" F l o w e r "

//tocwan

make yrself comfortable


"prefer flowers in my hair than diamonds on my neck"

coming soon..





currently}
Monday 8 July 2013 | Monday, July 08, 2013 | 0Comment

Hye boys and girls. Today me, linaa would like to post something about my current life. Hehe gila speaking ah kau lina, dan dan jeh bajet BI kau A ahh puihhh haa kan dah kena air liur basi erm free free jeh sorry ah pakcik :3 Act cehh dah pandai act act sekarang -.- erm aku tak berapa faham sebenarnya dengan life aku sekarang muahahambar woi asal kau gelak ah *korek hidung* erm tah ah, ada masalah tapi biar jelah.. dia pun serabut, fedup so aku pun taknak buat kepala dia serabut kalah sarang tebuan woii pergh mampoih erm aku rasa kalau dia dah tak larat with this relay, just said it. Tak ada lah aku menunggu dia macam orang gila terlepas wad TR haih hambar ah tokwan hambar -.- apa yang pelik? Korang boleh tanya lagih apa yang pelik fish cake goreng masak pedas choii ah mesti ah pelik dah belambak masalah still okeh. Hm tulah, selalunya aku kalau masalah kaitan dia neh mudah nya nangis touching acah acah drama korea kejap. Tapi not this time. Hm people said, move on can make you more better so that's it. Kena keh ambo move on? Ada lah sikit seddeh tuh tapi tak bawa sampai keh maut okeh? Dah tuh alhamdulillah aku tenang jeh. Anyway, i still have my lepss :*

p/s : wide thinking can make a wise decision :)